Парво Здравейте!Извинете ме за правописните грешки...Моята Алфа се кара на бензин,без газово...Компа е с цели 4 грешки, едната е ФРА горна граница мисля , Ламба Сонда , ТРА горна граница и последната ,която ми се вижда странна е грешка на ВАРИАТОР , колата ми правеше проблеми това лято с трудно палене,когато загрее палеше трудно ,а на парво палене сутрин си пали нормално.Карах така и накрая колата отказа да запали и с 4исто нов акумулатор ,колата ми гори и масло/Видимо/ , мериха ми компресията - на парви цилиндар показа 4,втори 7,трети-8 и 4етварти цилиндар 5 , има и ток стигащ навсякаде.Някои ми казват 4е това е за основен ремонт а аз все си мисля 4е може и да не е толкова зле и затова реших да се регистрирам тук и да Ви попитам за мнение и савет. Благодаря Ви Предварително!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем-Алфа 145 2000г.
Collapse
X
-
Компресия може да няма от главата (пасване на клапани и легла), както и горенето на маслото може да е от нея (гумички на клапаните). Не е задължително да е за сегменти. Моя съвет е да си направиш главата най-напред и междувременно ако искаш дръпни едно бутало, за да видиш колко е ключа на сегментите и как са лагерите.
-
А защо ми дава 4 грешки в това 4исло и ВАРИАТОР ,оборотите както си карах по патиштата си играеха нагоре-надолу и както си карам изгасваше и както е загряла след това неиска да запали дори ме остави и на патя 1-2-3 пати докато накрая непожела да запали до ден днешен,защо няма грешка на компутара за дат4ик колянов вал и какво общо има ВАРИАТОРА и тои ли ще е за смяна ?Маслото което гореше колата е около литар на няма и 1000км ,отзад пуши видимо ,не всеки пат ,карам я с 10/40 масло ,един колега ми каза да налея по платно масло и ми каза да сложа 15/40 и резлултатат беше за 110 км пушене отзад като за последно ,а като стигнах в другият град налях 10/40 и пушенето отшумя , но пак остана , определено няма нищо общо с това масло дето сложих 15/40 ,много необяснимо ми се вижда това ,уж 15/40 по гасто и щяло да оплатни ,а то обратното - изпуши ми на харабията 1 литар за 100 км ,а при 10/40 което е по танко го пуши по малко , но навсякаде трагна ли изван града пуши и самата кола неварви както трябва да варви 103 коня кола,какво мислите по вапроса ? А тази ниската компресия на парви и 4етварти цилиндар какво зна4и , на парви 4 ,а на последния 5 , а трябва да е 12 мисля 4е ,може зарати това да не варви като кола 103 коня.Аз сащо бях 4ул за този дат4ик колянов вал ,но незнаино защо двама маистора гледаха колата и ми казаха 4е проблема не е от електрониката и никои не ми каза за този дат4ик колянов вал...Като завартя клу4а колата варти като при всяка кола ,само 4е непали...маистора като 4у как варти ми вика тя компресия няма и това е било знакат когато двигателя е бил за основен ремонт и ве4е незная на кого да вярвам!?Last edited by brAun; d.m.y г., 23:09.
Comment
-
Вярвай на всички, датчика на Хол е твърде вероятен както са ти написали колегите особено щом гасне и не пали, както и ремонта на мотора заради компресията и пушенето, даже започвам да си представям как пуши, щом изчезва 1литър на 100км. Вариятора принципно е слабо място и е възможен (той се познава по тракането, особено след като и давал газ и я оставиш на празен ход). Другите предполагаеми грешки не мисля че седат на преден план при положение че нямаш мотор.
Comment
Comment